“Sabotaj” Zürih’te sahnelendi

ZÜRİH– Zürih Volkshaus’ta sahnelenen “Sabotaj” adlı tiyatral gösterim, yaklaşık 200 kişinin katılımıyla izleyiciyle buluştu. Gösterim, Tiyatro İmge oyuncularına ithaf edildi.

İsviçre Göçmen İşçiler Federasyonu’na (İGİF) bağlı Zürih Eğitim ve Kültür Merkezi tarafından organize edilen etkinlik 20 Haziran’da Zürih’te gerçekleştirildi. Volkshaus’ta sahnelenen oyuna yaklaşık 200 kişi katıldı.

Oyunculuğunu Barış Atay ve Bülent Emrah Parlak’ın üstlendiği “Sabotaj”, politik mizah unsurları üzerinden güncel toplumsal ve siyasal meseleleri ele alıyor. Gösterimde Türkiye ve dünyadaki gelişmeler, gündelik yaşamın sıradanlaşan çelişkileri, değişen iletişim biçimleri ve sosyal medya üzerinden kendini ifade eden bireyin yaşadığı dönüşüm sahneye taşındı.

Oyun, modern toplumda bireyin karşı karşıya kaldığı baskılar, ifade biçimlerinin dönüşümü ve gündelik hayatın içinde görünmez hale gelen çatışmaları sahne diliyle yorumladı.

Etkinlik aynı zamanda sembolik bir anlam da taşıdı. Gösterim, 3 Şubat’ta tutuklanan Tiyatro İmge oyuncularına ithaf edildi.

Güncel haberler